525

خرید تترون بیمارستانی لباس بیمار

خرید تترون بیمارستانی معمولا توسط تولیدی های دوزنده انواع لباس بیمار انجام می شود که قطعا هرکدام به دنبال تترون با کیفیت هستند.
تترون های مخصوص لباس های بیمار معمولا در رنگ های آبی و صورتی یا سفید در بازار عرضه می گردند. عمده مصرف انواع پارچه تترون بیمارستانی معمولا البسه بیمار و روتختی می باشد.
قیمت های فروش انواع پارچه بیمارستانی بسیار رقابتی است و به همین خاطر تولیدی های دوزنده همواره در تلاش برای خرید پارچه تترون ارزان هستند.
خرید و فروش هر کالایی نیازمند تجربه است که بتوانیم بهترین جنس را به قیمت کارخانه خریداری کنید.
بنابراین خرید انواع پارچه مخصوص بیمارستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای خرید به قیمت مناسب باید آشنایی کامل با پارچه داشته باشید.

پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون چیست؟ پیش از خرید تترون بیمارستانی باید با نوع پارچه و الیاف هرکدام آشنایی نسبی داشته باشید که بهترین منسوجات را تهیه کنید.
تترون از پلی استر ویسکوز تشکیل شده که اولین پارچه ای است که متنوع ترین عرض و پهنای پارچه را دارد.
معمولا برای دوخت انواع لباس بیمار صورتی و آبی از تترون در عرض ۱۵۰ یا ۳۰۰ سانتی متر استفاده می کنند.
اکثر پارچه های بیمارستانی به دلیل برش و دوخت در تیراز بسیار زیاد، بصورت رول طاقه پیچی شده و معمولا تترون های ۱۵۰ سانتی متر بصورت طاقه ۱۰۰ متری می باشند.
برخی از بیمارستان ها ممکن است که قصد خرید تترون بیمارستانی در رنگ هایی به جز صورتی و آبی را داشته باشند که در چنین مواردی امکان سفارش رنگ هایی مانند یاسی، سبز مغز پسته ای، کرم و … خواهد بود.
در صورت سفارش پارچه تترون با رنگ های دلخواه باید مقدار پارچه به حد قابل قبولی باشد و صرفا در صورت سفارش به تیراژ بالا امکان رنگرزی خواهد بود.

مشخصات پارچه تترون قابل قبول بیمارستان چیست؟

خریداران انواع تترون بیمارستانی باید حتما به چندین مورد در زمان خرید انواع پارچه بیمارستانی توجه داشته باشید.
هر بیمارستان متناسب با تصمیم و بودجه ای که برای خرید پارچه در نظر گرفته اند اقدام به سفارش پارچه خواهند کرد.
برخی از مراکز درمانی دولتی که قصد افزایش هزینه جهت لباس بیمار ندارند ممکن است از پارچه های فلامنت یا فلامنت پنبه برای لباس بیمار بهره بگیرند.
اما معمولا بیمارستان های خصوصی به دنبال تهیه و دوخت لباس بیمار با پارچه تترون هستند.
توجه داشته باشید هر تترونی قابل قبول بیمارستان نخواهد بود! مشخصات پارچه تترون بیمارستان را حتما بررسی کنید.
برخی از تترون ها بسیار با کیفیت، اما قیمت بالایی دارند که در اینصورت بیمارستان تایید نخواهد کرد. برخی پارچه ها نیز بسیار ارزان که کیفیت پایینی دارند یا حتی بسیار نازک هستند.
معمولا تترون بیمارستانی در عرض ۱۵۰ سانتی متر باید هر متر ۱۷۰ گرم داشته باشد که بدن نما نباشد. همچنین پارچه خریداری شده باید دارای لطافت و زیر دست قابل قبولی باشد.

پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی

خرید تترون بیمارستانی از کارخانه

کارخانه تترون بیمارستانی معمولا انواع تترون لباس های بیمار را ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۸۰ گرم تولید می کنند.
اکثر تولیدکنندگان پارچه بیمارستانی سعی در تولید پارچه هایی مطابق به خواست و نیاز بیمارستان را دارند. میزان ضخامت پارچه، لطافت پارچه و قیمت از مهمترین معیار های خرید فروش انواع پارچه های بیمارستانی است.
بنابراین دوزندگان البسه بیمار نیز باید خرید تترون بیمارستانی را مطابق با سفارش بیمارستان انجام دهند که بعد از دوخت دچار مشکل و اختلاف نظر نگردند.
خرید تترون بیمارستانی از کارخانه همواره برای مشتریان دارای حاشیه سود بسیار خوبی بوده است.
توجه کنید که خرید تترون از کارخانه به قیمت ارزانتر و با ضمانت جنس انجام خواهد شد.
سفارش پارچه های بیمارستان معمولا با تیراژ بالا است که قیمت خرید در چنین مواردی بسیار اهمیت دارد. هرچقدر بتوانید قیمت خرید پارچه تترون را کاهش دهید قطعا سود بیشتری از تولید لباس بیمار کسب خواهید کرد.
برای خرید عمده انواع پارچه بیمارستانی مانند تترون، فلامنت و فلامنت پنبه حتما با کارخانه یا مشاورین فروش ما تماس بگیرید و استعلام قیمت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب جدید

دسته بندی مطالب

دسته‌ها

فهرست