9,945

پارچه پشمی چهارخانه متری چند؟ بهترین سایت فروش عمده انواع پارچه های پشمی کشمیر چهارخونه از تولیدات کارخانجات نساجی اصفهان همچون سپاهان بافت اردکان، بوریا و‌ پیمان سپاهان به صورت آنلاین و‌حضوری آماده خدمت رسانی می باشد. نحوه دسترسی به لیست قیمت پارچه پشمی چیست؟
هر ساله با نزدیکترین شدن به فصل های سرد پاییز و زمستان بازار پارچه های پشمی و کشمیر در مدل های ساده و طرحدار چهار خانه حسابی گرم می شود.
خرید پارچه پشمی ساده رنگی و کشمیر چهارخونه ای شطرنجی توسط تولیدی های پوشاک و‌ مغازه های پارچه فروشی متری از اوایل تابستان تا اوایل زمستان صورت می گیرد.

پارچه پشمی چهارخانه

پارچه پشمی چهارخانه

مصارف پارچه پشمی چیست؟

انواع پارچه پشمی مرغوب مناسب برای تولید پوشاک پیراهنی مردانه و زنانه، انواع پالتو، مانتو، دامنی، عروسک سازی، داخل کاپشن، کشمیر مانتویی پالتویی، موهر، مبلی و‌ کت شلوار می باشد.
در کاتالوگ رنگبندی پارچه های پشمی ساده رنگ های مشکی، یشمی، طوسی، آبی، قرمز و زرشکی بیشترین طرفدار را دارد.
بیشترین استقبال نیز از پارچه های پشمی ایرانی و‌ ترک، چهارخانه، گلدار، شطرنجی و کشی می شود که توییت پشمی، پارچه تمام پشم، نمدی، تارتان پشمی، سوییت پشمی، کوبیده، ضخیم و تدی نیز در این زمره قرار می گیرند.

تولیدی پارچه پشمی تمام پشم :

کارخانه نساجی تولید کننده پارچه پشمی کشمیر در دو مدل تمام پشم ( صد در صد نخ اکرلیک ) و یا پشم‌ و پلی استر ( اکرلیک و پلی استر ) تولید می شود.
اکثر پارچه های پشمی موجود در بازار های تهران و اصفهان و‌ مشهد و تبریز از جنس نخ اکرلیک می باشد که از الیاف پشم مصنوعی می باشد و‌خواص نخ پارچه پشم طبیعی را نیز دارد.
پارچه پشمی ارزان نیز در دسته تولید نخ پلی استر و‌پشم مصنوعی است که الیاف ترکیبی به صورت تخت بافت توسط کارخانجات اصفهان تولید می گردد.
برای مشاهده عکس کالیته های طرح پارچه پشمی به بخش گالری سایت آنلاین مرکز فروش شرکت پارچه پرشین مراجعه فرمایید.

پارچه پشمی چهارخانه

پارچه پشمی چهارخانه

خرید عمده و‌ طاقه ای پارچه پشمی :

برای خرید مستقیم پارچه های پشمی به صورت طاقه ای و عمده می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی اقدام فرمایید.
پس از مشاوره با پرسنل شرکت بهترین پارچه را انتخاب و با مناسب ترین قیمت پایین تر از بازار تهیه کنید.

فروش آنلاین پارچه پشمی طرح چهارخونه و ساده :

اگر به دنبال خرید سریع و ارزان هستید می توانید از مزیت فروش اینترنتی پارچه های پشمی این شرکت بهره ببرید تا با ارزان ترین قیمت به صورت بی واسطه از نمایندگی رسمی کارخانه خرید کنید. فروشگاه اینترنتی پارچه پشمی سپاهان بافت اردکان، بوریا، پیمان، ارم غیره در کوتاه ترین زمان سفارشات شما را از طریق باربری و‌ یا اتوبوس ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب جدید

دسته بندی مطالب

دسته‌ها

فهرست